" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



I'm Back

Dah lama rasanya xmenulis kat sini.. hari2 layan fb je.. smpai terlupa ada blog ni..
nak cerita pasal ape.. kalau dah namenye aku ni.. mmg hari2 sedih aje la..
sejak benti keje.. emm.. nak cite pasal keje tu mmg sedih sgt.. byk pengajaran aku dpt..
jgn mudah sgt anggap semua org baik.. tu lah kelemahan aku.. baru je kenal.. org layan aku baik.. aku anggap semua pn baik.. tp aku xpk.. baik org tu ape maknanya.. sbb kalau sekelip mata dia blh berubah.. maknanya ape.. ntah la.. cite byk2 nanti nangis pulak.. tp kalau dah xde cerita gembira, mcm mana nak lupa cerita yg sedih tu.. ape lg aku blh buat.. bkn perlu menyesal benti keje tu.. tp kena pandang ke depan.. lupakan semua mslh tu.. biar org wat jht ngan aku.. tp aku bkn jenis yg mmbalas kejahatan org.. sbb Allah Maha Adil.. ada balasan utk org mcm tu.. semoga aku akan dpt kegembiraan satu hari nanti..

0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails