" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



INTERVIEW.. AGAIN??

Arghh!! Ni interview kali ke-3 utk SPA yg aku dpt.. kdg2 rase mls sgt nak pegi.. boleh kate buang masa.. kalau dpt xpe jugak ye.. huhu.. tp kena pegi jugak la.. kalau xpegi lagi rugi.. walaupun dah tau beberapa soalan yg akan ditanye, kene tnjuk diri ni confident jugak.. 3/6/2010 nanti aku kene tercongok la kat SPA Putrajaya tu.. kalau untung dpt turn awal.. kalau malang.. dapat turn last sekali.. mcm mase 1st time aku g dlu.. haha.. survive gile.. dah la xpenah pegi sane sorg2.. naik bas dari KTM Serdang.. gile aaa.. kua rumah kul 7pg.. 8 lbh baru dpt bas.. dlm otak mase tu ingat nak patah balik kolej je.. huhu.. tp nanti mak tanye nak jwb pe plak kan.. pastu bas blh plak buat2 lambat.. nak benti2 dulu laaa.. aku dah la dah lambat time tu.. sampai Putrajaya Sentral lak, kene amik taxi.. melayang RM9.. smpai je kat SPA tu, dah 9.30pg camtu kot.. gelabah.. huh.. dah la penat.. dpt turn last skali plak tu.. dlm kul 1.30pm camtu baru le no naik.. ades.. ingat lg masa tu masuk bilik N no aku 32.. dgn perut lapar.. sorg2 lak.. tah ape aku merapu kat org tu.. sampai Rukun Negara pn blh lupe.. sepatutnya yg last tu KESOPANAN DAN KESUSILAAN.. yg aku g jawab KEHORMATAN.. haha.. blur gile la mase tu.. mmg xdpt pk jwpn..pdahal bukannye aku xtau benda tu.. tengin btol.. malu je ngan org tu.. aku pn malas nak berharap la.. dah kompem2 xdptnye.. balik kolej kat Seri Kembangan, smpai dah 5.30ptg.. tros aku melantak.. padan muke aku.. sape suruh xprepare.. haha..

2nd interview mcm ok cket la.. smpai pn agak awal.. cume staff sane tu wat keje cam ape tah.. bleh plak tercicir aku nye surat tawaran.. smpai 8.30pg kot.. dah kul 11pg baru name aku kene panggil.. baru dpt no.. urghh!! geram la jugak.. ade je mslhnye.. dpt no brape n bilik mane xingt.. tp xpayah tggu lame la nak masuk tu.. sbb dah ramai yg balik.. yg ni pnye penemuduga dah terlalu baiknye.. mcm smbang ngan kwn2 je.. aku pn relax2 je la.. sekali die bg soalan kaw2 pnye.. haaa...padan muke aku.. bantai la jwb camne pon.. haha.. ponnnnn xdpt gak keje tuuuuu..

huhh..sbb tu la rase dah mls je nak g interview yg ni.. tp hopefully sangkut la.. ;p

0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails