" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Aku Pilih Hari Ini..

Interview dh lepas.. mmg xberharap sgt pn.. so, xnak cite la.. huhu.. Nak cite pasal lain..
Mmg sakit bila kita sygkan se2org.. Xsakitnya kalau org tu pn syg kita.. Org kata mane ade org yg sepanjang masa bahagia.. Btol la.. sbb aku penah rasa bahagia, penah rasa tak.. bile bahagia, senyum xpenah lekang.. skrg, mane ade aku senyum sgt.. susah laaa.. rasa mcm xde sebab je nak senyum.. bkn nye xbahgia.. tp aku sendiri xtau.. mgkin slh aku jugak... aku yg pilih jln mcm ni.. mgkin btol dia ckp aku dah berubah.. kalo difikirkan, mmg xkan dpt jawapan.. sape yg tanya aku ade mslh ke.. mcm mane aku nak jwb.. sdgkan aku pn xtau knape dgn aku ni.. sbb aku terlalu pk smpai xdpt beza mane baik atau buruk.. ataupn aku cuba xnak pk mslh aku tuu.. kdg2 ase mcm nak hantok kepala kat dinding je.. dlu2 aku salu pk, kalo aku hilang ingatan kan bagus.. xnak ingat semuanya.. terukkan? emm.. skrg pn aku slalu sakit kepala.. nak tdo pn payah.. doa aku smoga aku baik2 saja.. sbb ape yg aku ada hari ini adalah yg terbaik dlm hidup aku, aku xnak terlalu ingt ttg smlm.. n aku xnak mengejar esok yg xpasti.. yg aku ada cuma hari ini.. utk aku bdoa smoga esok tak same spt semalam..

0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails