" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Perut Oh! Perut..


Kenapa la agaknye skrg saye xleh makan byk..
Makan sikit perut dah kembung..
Makan banyak perut jadi keras..
Waa..Kenape2..
Kalau dulu mkn banyak pn maintain jek..
Musykil btol ngan badan skrg..
Dulu xmakan nasik seminggu kompem berat turun..
Skrg..xmakan sebulan pn blm tntu kurus..
Mmg isu ni wat saye ttekan gile..
Ingat bulan puasa ni boleh kurangkan berat badan..
Tp nampak gaye mcm xbleh jek..
Tak lame g dah nak raye..
Lagi laa.. Mmg kene sekat nafsu makan la rasenye..
Hari ni je rase sakit sgt perut..
Sampai badan jadi melengkot mcm udang dah..
Mgkin kalau xde org tegur xpe kot..
Tp skrg mmg ramai dah kate saye tembam,
atau bahase kasarnye 'G E M O K'..
Scary gile la pkataan tu..
Mmg saye takut gemok..
Sbb nti kene kutuk..
Kurus sgt pn susah.. Gemok pn susah..
Skrg btol2 rase xslesa dgn bntuk badan..
Mgkin blh trime la bile dah berisi sikit, g pn mmg dlu nak tambah berat..
Tp xpuas hati dgn pemandangan di perut ni..
Waaaaa..dugaan btol la..
Kena usaha sungguh2 dah skrg..
Sbb yg ade dlm bdn ni bukan lemak/daging dah..
Tp mcm batu/besi yg susah nak dibuang..
Adesss.. Tekanan2..

2 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails