" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



♥ Jemputan Majlis Perkahwinan ♥

Tarikh/Hari : 2/10/2010 - Sabtu
Masa : 11.00am
Lokasi : Hutan Melintang, Perak & Keratong 3, Pahang
Situasi : Sahabat di UiTM & Lecturer di SEGi + Janji

Keliru.. 2/10 nanti ade dpt 2 jemputan majlis pkahwinan.. Aduhh.. nak g yg mane satu.. sorg kawan baik, sorg lak lecturer kesayangan nii.. sorg xdpt g mase btunang.. sorg plak dah janji nak dtg.. btol2 tersepit.. serba salah sgt2.. mmg la bukan tetamu kehormat.. tp teringin jugak nak ke majlis org yg penah rapat ngan kite.. ramai kawan2 dah habis stdy, n akan habis stdy hjung thn ni.. so ramai la yg mula nak mdirikan masjid.. biasa la tuuu.. seriously buntu sgt.. dua2 pn xde kwn nak pegi.. tp kalo dah kompem nak g yg mane satu, ttg teman tu bisa diaturrr.. terase mcm Lebai Malang pulak.. takut nanti melepas dua2.. lokasinye plak jauhhh.. kalau dkt senang la skit.. takutnya kalau tpaksa mungkir janji atau melukakan hati sahabat baik tuu.. kalo ade transpot xde mslh sgt kot.. bleh la melawat jugak even lepas kenduri.. susah la mcm ni.. xnak g dua2 nanti rugiii.. ni la mase nak jmpe dorgg.. huhh.. tp satu tlupa, rasanya blm lg mintak izin kat mak.. hehe.. ni kalau ckp skrg kompem mak xbg pegi, tambah lak kalo pegi dgn kwn yg mak xkenal.. kene pk btol2 ni.. n kene make sure mak bg pegi nti.. kene wat satu keputusan yg xkan wat diri ni mnyesal atau mengecilkan hati org len.. tp.. kalo xdtg pon, agaknye ade ke yg kesah? kalo dtg lak ade ke org yg perasan kehadiran saye.. huhu.. xtau la.. kene tanye mak dulu la.. :p

Aini : Bila la nak merasa kenduri family sndiri.. (-_-!)

0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails