" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Jiwa Seorang 'Rider Sejati'

Pin Pin Pon Pon ||
Kalau nak jadi 'Rider Sejati" mesti kena berani.. Kena ada gaya, mutu dan keunggulan.. Popular saja tak cukup.. Yang penting sekali gaya yang ditonjolkan.. tak semestinya di jalan raya saja.. Di rumah pun kena mementingkan gaya dan penampilan.. Baru orang tabik springgg.. ^ ^

Berikut adalah antara ciri-ciri yang perlu diambil perhatian oleh seorang rider.. Betol ke rider? Belasah je la ek.. Hee..


Motor mesti kena besar, baru ramai orang terpegun..



Mesti kena berani.. kalau takde motor besar.. cuba buat guna kereta.. Tapi helmet jangan lupa ye..




Berani melakukan skill di mana sahaja walaupun hanya dengan basikal..




Berani 'konar baring' serendah yang mungkin.. kalau boleh biar muka kena kat jalan.. sagat sekali.. :p




Mesti mempunyai keyakinan yang tinggi.. Tanpa perlu ada rasa malu.. Latih skill di taman permainan..




Akhir sekali, mesti berani membuat kelainan.. Ni la dia rider sebenar.. Haha..



Stylo gitu.. yang penting muka kena serius bagaikan di jalan raya.. Hahahaahahahahaa..



8 Kuntum Bunga:

cik ciput said...

hahaha...yang paling last tu memang rider sejati..haha...dalam jamban tuuu..

Ainismaira said...

hehe..muke serius xboleh blah pnye.. :D

Amri Rani said...

Lawak2.....

titirara said...

entry ni lawak ! HAHA . dalam jamban tu paling menjadi :)

fadhli said...

haha :D

Ainismaira said...

hehe.. :D

IN said...

ada kah saya punya ciri2 di atas? :P

Ainismaira said...

ade ke? hehe..

Related Posts with Thumbnails