" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



UPSI oh UPSI

Memang saya sentiasa tggu panggilan dari UPSI ni..Okey la..Pagi tadi saya dah check.. Tu pun lepas mak saya cakap, sepupu saya dapat UPSI n akan register 3 Nov ni..Tak tau pun dah boleh check tu..Rasa sedih plak bila dgr orang lain dapat..siap nak daftar lagi.. Mak suruh check.. Saya pun cakap la, takde panggil temuduga pun.. Tak dapat la tu.. Dalam hati dah sedih dah..

Lepas tu check la jugak.. Paling tak suka part ni.. nak check2 ni.. Takut sangat.. Sebab selalu check result interview SPA, asyik dukacita je kan.. Check punya check.. Masuk la no IC.. Semak! Keluarla keputusannya... Muka macam biasa je ni.. Tapi dalam hati....Tak tau nak cakap.. 

Yay! Saya pun dapat panggilan temuduga tuu.. Hehe.. seronok sangat... walaupun baru interview dan tak berapa nak suka pergi temuduga ni.. Tapi kene harungi jugak la kan.. Interview saya pada 31/10/2010.. So ada tak kawan2 yang apply dan dapat? Mane tau terjumpa kat sane ke kan? ^_^ 

Pertama kali rasanya akan menjejakkan kaki kat UPSI, kebiasaan cuma lalu je bila nak pergi KL atau balik ke Bidor.. Kali ni nak singgah pulak.. Hope lepas tu akan menjadi penghuni kat sana.. :) Cita-cita saya memang nak jadi Cikgu.. bila tengok kakak dah dapat jadi Cikgu, lagi la bersemangat.. ^_^

Pada sesiapa yang ada apply UPSI kemasukan Disember 2010/2011, korang dah boleh semak panggilan temuduga dan semakan menduduki ijian MEdSI kat website UPSI

Temuduga / Ujian akan diadakan bermula dari 31/10/2010 - 03/11/2010

Doakan saya berjaya ye.. Cita-cita tuu.. 

* Yg sepupu saya tu sebenarnya interview jugak.. Ayah saya baru tanya kat mak cik saya tu.. 
huhuu..bikin sedih saje.. hihi

Okey..Seronok2 juga.. tetap tak lupa yang ini,
Bunga untuk hari ni,

28 Oct
Aztec Marigold

Tak sure ni Aztec atau African Marigold.. 
ada tulis Aztec ada tulis African.. Pening2..

Tapi bunganya lebih kurang camni la kot..


livelovelaugh

8 Kuntum Bunga:

echah mashuri said...

gud luck ya dear!hee

khaifaiz said...

salam cik ainismaira.. congrate n gudluck k

titirara said...

tahniah buat kakakku ,semoga impian kamuu tercapai.
AMIN

Nur Azila Ismail said...

smoga terpilih :)
amin

cik ciput said...

Ainie, semoga berjaya dalam temuduga..ingat tau, buat preparation sikit..jgn pergi kosong je..nnti kalau kena tnya x tau nk jawab, maunya tersengih je depan penemuduga tu..hehe..

i'm happy for you dear cik ainie..may all your dreams come true =)

Ainismaira said...

Echah, Khaifaiz, Tirah, Azila, Cik Ciput...
TQ TQ TQ..TQ TQ TQ.. Terima kasih.. toce2.. Amin2.. mudah2an ada rezeki kat sane.. :)

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hope u success..weeee
in front of i support u
wakaka

Ainismaira said...

haha.. pelik plak ayat tu.. Thanx my idol.. keke..

Related Posts with Thumbnails