" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Betul-betul Hairan

Pin Pin Pon Pon ||
Serius sangat heran ni.. Berkenalan dekat Tagged, YM, MySpace, Friendster atau laman sosial yang lain.. Sembang bukan main sungguh-sungguh nak berkenalan.. Lautan api sanggup ku renangi.. Akan ku pijak gajah hingga mati..

Lepas tu tanya ada Facebook tak.. Dah bagi Facebook.. Dah add.. Dah approve.. Seminit kemudian, tanya.. Siapa ni? Esok senyap dah.. Lusa, tak kenal dah.. Minggu depan senyap.. Bulan depan tanya, awak siapa ek? Kita kenal ke? Haha.. Manusia2.. Cepat betul lupa ye.. 

Cr. Google & Ainismaira

Majoriti, bila perkenalan dah membawa ke Facebook, perasan tak? orang tu akan jadi seorang yang sangat baik, ada yang sangat sombong.. Sebab kat Facebook kebanyakan menggunakan nama sendiri.. Ramai teman2 rapat.. So, mesti la tunjuk diri tu baik.. Tah pape tah.. Be yourself la.. Kat Tagged nick bukan main seksi, kat Facebook Sameon jugak namanya.. Hehe..


14 Kuntum Bunga:

i am S!L4H.. said...

heheee..
thumbsup statement...

Amirrah Zawani said...

hahaha!!
i dah delete semua acc yg lain..
ada fb je skrg.. :)

Nur Azila Ismail said...

haha . kelaka sgt rasanya

uNa da wiTch said...

heheh betol2 sgt sokong ini ^^
cpat sgt lupa .
i dah x join dah suma2 tuh
sbb lupa paswod .huhu
huhu tgl fb jek .hex

noreed said...

manusia pelbagai ragam

saljuhumairah said...

salam kenal..
dari segmen benashaari.com

~hairan dan pelik..

Ainismaira said...

@i am S!L4H.. tq Silah :)

Ainismaira said...

@Amirrah Zawani Bagus2.. lagipun tagged n myspace pn dah tiru fb dah skrg ni.. lbh kurang je.. :D

Ainismaira said...

@Nur Azila Ismail macam mana rasa kelaka tu.. haha

Ainismaira said...

@uNa da wiTch haha.. saye pn xnak join dah.. takot.. hehe

Ainismaira said...

@noreed yup.. btol tu..

Ainismaira said...

@saljuhumairah Slam pkenalan humairah.. tq pada Ben Ashaari :)

Syamilia said...

salam kenal ainis....mimi dh follow...huhuhu...

IN said...

buat adik2 pempuan, tak usahlah ada acc scial.n segala bagai espcially tagged..tagged ni tuk laki gatal je tau.. seyes~ fb dah cukup :)

Related Posts with Thumbnails