" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Kenapa Awak Comel Sangat?

Pin Pin Pon Pon ||
Luahan Isi Hati..



Awak.. kenapa awak comel sangat? Saya geram tengok awak.. saya rasa nak penyek2 kan badan awak.. nak sepak awak laju-laju.. saya rindu nak belai-belai telinga awak yang panjang.. saya nak sangat tarik ekor awak yang kontot tu.. Betul-betul rindu waktu kita bermain bersama..

Lepas awak pergi, saya cuba cari pengganti.. walaupun rupa semuanya sama namun warna awak dan mereka berbeza.. Mak saya marah bila saya cakap nak cari pengganti awak.. Mak saya cakap nanti awak kencing banyak.. Awak kuat makan.. Tapi saya memang nak kan awak.. Saya sayang awak..

Saya akan pastikan satu hari nanti, saya akan dapatkan pengganti awak.. Oh.. Rabbit.. Kamu sangat comel!!

eh..korang ni bukan rabbit saya tau.. tapi nak beli yg mcm ni nanti.. hehe.. 
Pic dari Rabbit Lovers

Rabbits yang saya pernah bela semuanya mati.. Sedih sangat.. Ada yang kena gigit semut api.. ada yang kena gigit kucing.. Waa.. Nak rabbit!!

24 Kuntum Bunga:

Infinity Cinta said...

hehe..cutenyer.... ^_^ ....cari la pengganti buat peneman... =)

chentamiera said...

alahai..comel nyer rabbit...hihi

THE LEKAT LEKIT STORY said...

comel.. sgt rabbit awak. kita dulu pun ada seko rabbit dah mati sebab demam tp nama jer rabbit.. sebenarnya dia seekor kucing

rieyana ynn said...

yana pun suka arnab...;D arnab kat rumah yana ada 6ekor...;D

PiKOk said...

suke rabbit tapi xpenah bela..hehe

Ainismaira said...

@Infinity Cinta Mmg nak cari pengganti..tp mak xbagi..huhhuu

Ainismaira said...

@chentamieracomelkan..geram sgt2 .. waa

Ainismaira said...

@THE LEKAT LEKIT STORY hehe..kucing rupanya.. ni rabbit org saya pnjam je pic.. hehe..tp nak yg mcm ni.. :)

Ainismaira said...

@rieyana ynn wah.. msti best.. dah beranak ek.. sonoknye.. jeles2.. T_T

Ainismaira said...

@PiKOk Cube try bela.. best tau.. hehe

Amirrah Zawani said...

pernah bela arnab jugak.. semua pun dah mati.. btw, comel gila arnab lam gambar tu :D

Ainismaira said...

@Amirrah Zawani tu la comel kan.. xpenah bela smpai beranak.. semua mati :(

misSbLurRy said...

penah bela...tp kene makan dgn anjing
time tue...

2 bapak
2 mak
24 anak comel2 sebaya umur dia...

nanges...

Khairy said...

erk...tadi kata comei, pastu nak penyek perut n tendang...ganas juga awk ni eh....hehe

Ainismaira said...

@misSbLurRy aduh..mesti sedih kan.. T_T

Ainismaira said...

@Khairyhaha..tu sebab geram sgt2.. bukan ganas sgt pon.. hehe

sekamar rindu said...

salam..

comelnya..

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

nakal bela hamster~~dh beranak pun~~baby dia tecik2~~cm nak mkn jaa

hakhakhak

fhana hunnae said...

comeinyeeeeeee!!!!

twinkle twinkle said...

auu mmg comel sgt ;D

Ati Masrif said...

salam kenal.

rabbit memang senang mati

beli patung rabbit lg kekal..hehe

TQ flw kita..kak ati dah flw u back

diriku said...

he2..mmg comel pn..

cik ciput said...

comelnya!nape x bela kucing je ainie?kucing pon comel jugak..hehe

Ainismaira said...

@L@g3nd@ buD@k N@k@L Ee..mane blh makan la.. hahah

Related Posts with Thumbnails