" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Perlu ke Webcam masa YM?

Pin Pin Pon Pon ||
Gambar sekadar hiasan
Sumber : Google

Ni yang saya paling tak suka bila on YM.. nak biarkan je YM tu berhabuk reput.. Tiap kali online ada je yang minta on Cam.. Siap nak tengok real.. Gambar tak cukup.. Kadang2 tak faham la.. Nak cakap ape lagi, kat YM tu berlambak2 orang gila seks.. 

Ada jugak yg jenis paksa kita tengok dia.. Kalau setakat nak tunjuk muka tak kisah la.. Ni sampai nak tunjuk yang bukan2.. Tu dah kira gangguan seksual la kan? Sebab hal2 macam tu la malas sangat nak on YM.. 

Dah letak gambar satu, nak tengok yang lain plak... Letak yang bertudung siap mintak yang tak bertudung.. Last2 saya letak gambar dengan bf.. Ingatkan takde yang kacau.. Rupanya ada jugak.. Aduh.. kenapa la dorang tu macam tu.. 

Pernah satu masa terpaksa bagi ceramah kat seorang budak tu.. Pernah jugak kena maki sebab xmelayan.. Soalan2 nakal dorang ni mmg di tahap membimbangkan dah...

"Notty x?"
"Layan blue x?"
"U pakai ape skrg?"
"Ada cam?"
"Nak tgk u.."
"U nak tgk i punya x?"

Gila la dorang ni.. Susahnya jadi perempuan ni.. Dalam rumah pn xselamat dah.. Tak dinafikan ada juga perempuan sendiri yang mencari lelaki untuk memuaskan nafsu dorang tu.. Tapi majoritinya lelaki la..

Pada kawan2 perempuan semua.. xpayah la on cam sangat.. kalau nak pun biarla dengan pakaian yang sopan.. Kalau ada lelaki yang gatal pun xperlu layan.. Sebab takut nanti ada pulak yg rekod aksi korang depan kamera tu.. Nanti jadi kes lain pulak..Hati2 la ye.. 

Pada lelaki2 yang selalu nak sembang bukan2 tu mintak la jangan buat dah ye.. Korang kan lelaki, lelaki tugasnya melindungi perempuan.. bukan rosakkannya.. Kalau ada perempuan yang menyerah, kuatkan la iman korang ye.. 

Sekadar nasihat dari saya.. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau pun yang sudah meninggal dunia.. Semoga semuanya dilindungi Allah.. Aminn..


livelovelaugh

20 Kuntum Bunga:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nice entry..

=)

cik ciput said...

Ainie, i'm back!hehe..

wel, penah jugak kna tnya soklan2 tu..msa tu saja gatal masuk kampung chat..igt nak chatting2..skali yg nk chat tnya soklan bukan2 mcm ainie ckp tu..geram gle..lepas tu x masuk dh sna..huh!

Ainismaira said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr tq Gadis :)

Ainismaira said...

@cik ciput Wahh..rindunya kat Cik Ciput! banjir teruk kat perlis kan..

Kmpung chat mmg camtu.. susah sgt nak jumpa yg baik.. saye pn xon9 sane dah..sakit kepala je nti.. haha

Amirrah Zawani said...

i pun x on ym..
tp ym i, friend list semua kwn2 yg kenal je.. skrg ni ramai yg gila sex kan.. Takottt...

Azmie said...

Ainismaira
rasanya, x semua orang camtu kot.. kalau nak diikutkan, memang tak perlu.. mie kalo webcam pun, dengan orang yang mie boleh percaya, dan dia percaya mie..

so far, xde lak soalan2 nakal camtu dari pihak orang yang bersembang dgn mie, atau sebaliknya..

Ainismaira said...

@Amirrah Zawani Yer Mirra.. tu yg takot sikit.. skrg pn saye mls nak on9 dah.. kalau nak pn sy on kat yahoo mail je.. baru dorg xdpt detect cam.. hehe

Ainismaira said...

@Azmie Mmg la bukan semua.. tapi kenal ramai yg mcm tu.. sebab mie lelaki.. cube jadi perempuan.. mesti kena pnya.. haha

khaifaiz said...

saya selalu webcam ngan nenek kt KG..

Nur Azila Ismail said...

say no to cam :)

Ainismaira said...

@khaifaiz Haa.. bagus la mcm tu kan.. saye pn ade gak masenye web cam dgn kakak sy..

Ainismaira said...

@Nur Azila Ismail ye..nasib guna pc tu xde cam kan.. haha

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

btl tu aini..dulu shah ada menyamar pakai id prpmn masuk room ym..

perghh bertalu2 org add

makin layan makin mnjadi

smpai add wc dia..tnjuk yg bkn2

hakhakhak

bagusla entri ni..dpt memberitau gejalayg buruk lam YM

Ainismaira said...

@L@g3nd@ buD@k N@k@L Haa... tgk3.. btol kan.. haha.. nyamar jadi pempuan? lawak la.. saye pnah myamar jadi lelaki.. susah oo nak ngorat pmpuan.. hehe..

*name Shah ek? baru tau ni.. :)

Mohd Sukur Ibrahim said...

pernah kena gak camtu..siap dari lelaki gay lagi..takut ok!

Ainismaira said...

@Mohd Sukur Ibrahim Erk seram plak kaum sejenis mcm tu kan..

hakeem kira said...

tu pervet je yg suka

titirara said...

tak berani nak on cam :p

IN said...

jangan layan manusia gila seks..tu je pesan boss :)

Mia.lurve said...

betul tue..mia pun dah pernah kene macam nie..mmg dasar gila seks la laki tue.

ish ish ish...

Related Posts with Thumbnails