" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Entry Terakhir 2010

Assalamualaikum.. Kawan2 ^_^ Entry paling panjang dalam sejarah, hope sudi luangkan sedikit masa baca ye.. T_T

Hari ni dah 26 Disember 2010.. Maknanya, hari ni saya akan daftar kat UPSI ^_^ hari ni bz sangat, tapi saya curi juga sikit masa sebab nak ucap selamat tinggal kat korang semua ( macam dah tak nak online je . hehe ) .. 3 Januari baru start kelas, tapi biasa la student baru kena la menghadap Minggu Suai Kenal.. Teruja nak bergelar pelajar semula ^_^ Minta maaf sebab saya tak dapat pergi blog korang dah, dan kepada follower baru, saya akan follow blog korang bila saya boleh online nanti..

Ini maybe/memang entry terakhir saya untuk tahun 2010 ni.. Sebab saya pun tak tau bila boleh online lagi.. Sepanjang hampir setahun saya buat blog ni, saya sangat puas hati dengan pencapaian saya.. ( Macam artis plak kan? Hee ) Jadi, ada la sedikit kesimpulan, dari dari saat blog ni ditubuhkan Januari 2010 - Disember 2010 Semuanya banyak bagi kenangan manis..



Terima Kasih Cik Ciput

Banyak sangat kenangan yang ditinggalkan.. Macam mana dulu tak ada sorang pun yang view blog saya, pageview memang kosong, lama saya tinggalkan blog ni, sebulan cuma satu entry, tapi bila tengok adik saya rajin layan blog, saya mula aktif bermula dengan 14 Followers, masa tu juga saya mula kenal dengan Cik Ciput, katanya dia datang dari Virtualfriends.. Start pada tu saya jadi excited nak main blog ni.. Cik Ciput pun banyak bagi saya tunjuk ajar.. Dialah kawan blog pertama yang saya ada..

Terima Kasih Geng Blogger

Follower semakin bertambah bila saya join Geng Blogger, merasa la juga sampai 100 orang ^_^ Walaupun masa tu ramai kata jangan ping entry kat sana, sebab ada malware.. Saya pergi juga, even tak ramai orang pun kat sana..

Terima Kasih BEN ASHAARI

Mula kenal blog Ben Ashaari dari adik saya Zieyla.. Ternyata memang berbaloi join segmen yang beliau anjurkan.. Segmen pertama beliau yang saya join, paling banyak orang komen (termasuk saya..hehe) .. Bertambah-tambah la semangat saya nak blogging.. 

Terima Kasih Blog Larian

Salah satu site yang banyak membantu membangunkan blog saya ni.. Boleh dikatakan setiap hari, follower saya akan bertambah walaupun tak de la banyak mana.. Tapi saya syukur ada juga yang suka datang blog saya ni.. ^_^

Terima Kasih Followers


745 orang yang sudi Follow blog saya ni.. Terima Kasih sangat-sangat.. Walaupun saya tak kenal semuanya, dan mungkin ada yang cuma datang sekali ke blog saya, saya berterima kasih sangat.. Juga tak lupa kepada 1207 BLOG yang saya follow.. Terima kasih sebab korang dah bagi saya bahan bacaan yang menarik. Walaupun saya tak mampu nak lawat kesemuanya.. T_T 

Terima kasih kepada kawan-kawan yang rajin datang komen kat sini.. Nak sebut satu persatu, memang ramai, takut terlupa nak sebut nanti.. Yang penting tuan punya badan tau siapa yang saya maksudkan ^_^..

Rasa macam menang anugerah pulak.. Hehe.. Ok lah, sebagai penutup, saya harap dalam tempoh saya tak blogwalking dan baca/komen entry korang, korang masih sudi nak view page saya yang tak seberapa ni.. Harap2 entry saya berkaitan Tutorial / D.I.Y banyak membantu semua kawan2 saya kat sini.. Terutama blogger baru.. 

Maaf andai ada yang terasa hati sebab saya tak ambil award/buat tag/join contest.. Saya memang bz sangat.. Harap korang faham dan tak terasa hati ye.. Jaga diri baik2 tau.. InsyaAllah panjang umur kita pasti jumpa lagi.. Tunggu la saya buat comeback.. ( Hak2 lagi perasan macam artis ) Ok ek korang, tata ^_^

Minta maaf pada yang saya terlupa sebut, papepun korang semua berjasa pada blog Ainismaira ni :)
*Sedih*


15 Kuntum Bunga:

Pencari Qurratuaini said...

Salam

selamat datang ke Upsi. hehe. sya rasa awk silap klu kt upsi dah makin jarang online, sya rasa awk akan makin online disbbkn mncari sumber rujukan, kekuatan wireless n sbagainya bahan sampingan lain..hehe..lainla awk rajin..

pe pun, all the best..perjalanan anda sudah bermula esok. n pastinya ada sesuatu yg baru bakal menanti. jumpa 4hb nnti..huhu..flight 3hb malam ..jaga diri

!!!_Mr Nakal_!!! said...

Yeahh~~Semoga Berjaya!!!!

Ainismaira said...

@Pencari Qurratuaini Ye wak.. sy tau ade wifi tu.. tp kalo xde laptop xdpt le nak on9 salu.. heheh.. insyaAllah jumpe.. mane tau blh wat gathering upsi blogger.. Hak2..

Ainismaira said...

@!!!_Mr Nakal_!!! time kaseh nakal.. jgn nakal2 ^_^ miss la entry nakal nanti T_T

Jejaka Terhangat said...

aisehh..sedih la cik ainismaira nak pergi meninggalkan kita..hehe..papepon gudluck kat upsi tu..adik JT pon blaja sane..smoga sukses slalu yek..=)

Jejaka Terhangat: Betul Ke Cik Ju-On Kurang Ajar..?

qilarazak said...

blog da sebati dalam diri kan. :(t

buzzy said...

blaja rajen2

cik ciput said...

alaa..lupa pulak ainie dah kena pegi daftar kat upsi..belajar rajin2 tau..nnti ainie akan dapat raaaaaaaaamai kawan...ala sedih la pulak..entri2 sy akn sepi tnpa komen ainie..huhu..

***terima kasih sahabat..till we meet again dear fren =)

Silent Thinker said...

selamat mendaftar di UPSI!
ada peluang boleh jumpe nnt~
dont worry boleh aje on9..
kat library UPSI ade green it,dtg la on9

Nur Azila Ismail said...

goodluck bebeh :D

rabiatul said...

Good Luck :)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

bace entry rase sedih lak,,,syed pown esok dh start daftar ke kolej kembali,,,,mybe mlm nie last on9 untk tahun nie...nk wt mcm entry nie ar gk sebgai penghargaan....ape2 pown,,,selamat kembali belajar,,,good luck...!!!

Amirrah Zawani said...

tiba2 rasa sedih pulak baca entry ni.. heeh!! taleh sedih2.. gud luck aini kat upsi sana.. all the best.. :D

twinkle twinkle said...

all the best akk :)

nur hidayah isa said...

selamat masuk u..amek kos ape?

and happy new year :)

latest entry,
Selamat Datang 2011

Related Posts with Thumbnails