" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Fcakeboo! Ape kau buat ni?

Amboi2 Facebook.. cari gaduh nampaknye sekarang kan.. rasanya tak de plak saya tukar fb saya jadi new profile..  alih2 bukak dah tukar jadi baru.. Ape dah automatik ke skrg ni? Jgn macam2 ek.. Ke Si Mark Zuckembek tu wat profile saya jadi bahan uji kaji.. Sampai hati beliau buat saya macam ni.. sape2 yang tak nak tukar fb ke new profile tu, hati2 la ye.. tak mustahil si owner Facebook tu boleh tukarkan utk semua.. nak atau xnak terpaksa la terima... T_T

Mula-mula ingat sementara je.. Jadi saya pun round2 la kat profile kawan2 yang beria tak bagi kitorang tukar profile baru.. Rupanya.. Macam tak.. Facebook memang dah suka-suka hati menukarkan profile saya dan kita semua kepada profile baru.. 

Dukacita dimaklumkan.. Semua profile facebook mungkin akan jadi profile baru.. Sekian terima kasih..


FB baru sayee! Tak rela tau.. T_T

Sabar-sabar, sila terima hakikat.. Yang baru tak semestinya tak best.. cuba dulu.. Hope jumpa la kebaikannya nanti.. T_T Saya test hide semua photo kat atas tu kan.. Lepas tu tiba-tiba profile fb tu tukar jadi yang lama.. Oh, sangat tak faham.. Fb dah tak betol.. 

Xpela Aini, tak penting pun laaaa..




6 Kuntum Bunga:

rms said...

fb makin lama makin wat org skit hati la....

Lelaki Ini said...

betul2!
geram lew..
sy pnye pun jd camtue..
adeyh2!

Jejaka Terhangat said...

buat masa ni..JT masih lagi berprofile lama..=)

Jejaka Terhangat: [Tips Memikat] Cara-cara Menghargai Pasangan (special chapter)

Ciki said...

hoho... mcm2 dah fb wat.

Nur Azila Ismail said...

hehe . x mengapa dong . janji dapat berhubung . ahakss

titirara said...

fb memang suda mereng mcm kak jila . wahahahahaha

Related Posts with Thumbnails