" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh

Pin Pin Pon Pon ||
Masa saya tengah sedih (sedih lagi) saya pun nak la join ape-ape contest yang ada kat blog ni.. Tolong suggestkan contest apa yang saya patut join.. Supaya dapat lupakan kejap masalah saya.. Harap-harap ada yang sangkut dan bagi saya rezeki.. 

*Klik untuk info lanjut
Kali ni saya nak join Giveaway Edy : Terbang Jauh-jauh

Kenapa saya nak join? Selain daripada sebab kat atas tu, saya nak join ni sudah semestinya sebab nak dapat hadiah yang ditawarkan.. Plus, Giveaway ni senang, tak perlu susah-susah, just buat entry je.. Hadiah apa yang menarik sangat tu ye? Tengok pada banner kat atas : 30 Ole2 dari 3 negara untuk dimenangi! 

3 Negara tu ialah Singapore, Beijing, China & Padang/Bukit Tinggi, Indonesia ( Betul ke ek?) Giveaway ni memang menarik.. Sebab saya memang minat benda-benda macam ni, Fridge Magner + Keychain..

Encik Edy nak bagi hadiah tu pada 30 orang yang bertuah tau.. Setakat yang saya tengok tadi.. Dah 333 orang yang join.. Wahh.. boleh ke menang ek? Takpe lah, just berdoa dan tawakal je.. Join pun last minit. Tarikh tutup Giveaway ni pn dah nak tamat iaitu 19 Disember 2010 jam 11.59pm..

Agak-agak kalau menang, sempat tak nak bawak pergi UPSI? Hehe.. Hadiah yang saya berkenan ialah Keychain dari Singapore.. Sebab tadi baru beli Pencil Box, kalau menang Keychain tu, boleh la sangkut kat situ.. Confirm teringat memori kat blog, sebab kat UPSI mesti tak boleh online selalu macam ni.. :)

Lepas tu saya berkenan juga kat Fridge Magnet dari Singapore.. Boleh lekat kat Fridge kat rumah. Nanti mak tengok mesti teringat saye punye laa.. ^_^

Last sekali nak tag adik saya Titirara .. Kalau saya tak menang, hope dia menang, boleh minta hadiah tu kat dia.. Haha.. 


6 Kuntum Bunga:

Nur Azila Ismail said...

good luck :D

titirara said...

Ok3 , insyaAllah kite buat ^__^

titirara said...

Adek , sudah siap entry kite :)

mintak2 kite due menang kannn ^_^

E.d.Y said...

thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

butterflyana said...

Good Luck! ;)

Amirrah Zawani said...

gud luck aini..
tag adik eyh.. hehe!! kalo u tak menang hope dia menang :D

Related Posts with Thumbnails