" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Marah-marah... Campak-campak!

Aiya.. paling tak suka kalau bergaduh ni.. Nanti mesti jadi marah-marah.. Pastu jadi sedih-sedih.. Dah sedih-sedih, nangis-nangis.. Pastu campak-campak.. Penat campak-campak, tidur.. Hee.. Situasi bila bergaduh dengan kekasih..

Why There's No Pets Allowed
Aiyo, kucing pun kena baling.. Kejam..

Tu sikap sesetengah orang, yang bila dia marah (biasanya lepas gaduh dengan bf) mesti dia main campak-campak barang.. Kadang-kadang sampai nak gugur jantung sebab terkejut.. Apa je yang ada kat tangan tu dicampak.. Tak kira la handphone ke ape.. Uii..tak sayang handphone ke? (Pernah buat jugak dulu2, zaman tengin2..haha) 


Handphone canggih2 dicampaknya sampai berkecai.. (saye campak handphone cikai2 je dulu..hehe) Bila dah sejuk sikit baru nak menangis main puzzle dengan handphone tu.. Hehe.. Perempuan, lelaki.. Dua2 pun ada yang mempunyai sikap macam ni.. Tambah-tambah kalau dia jenis panas baran, atau ada penyakit migrain..

Nasihat saya, nanti kalau korang gaduh..dengan sape2 je.. kekasih ke, kawan ke.. jangan la main campak-campak barang ni.. campak je terus orang yang korang marah tu.. Haha.. Settle..

Campak jgn tak campak!


18 Kuntum Bunga:

.:: Zul ::. said...

campak jangan x campak!!hihi :D

twinkle twinkle said...

ahha mira cmpk bantal je,,syg wokk nk cmpk hanphone hehe

Amirrah Zawani said...

hahaha!!
campak org terus kan.. :D

Pencari Qurratuaini said...

aku tak..perempuan je biasa mcm tu...

Ainismaira said...

@.:: Zul ::. campak2.. :D

Ainismaira said...

@twinkle twinkle haha.. skrg dah xcampak hp.. campak beruang je.. :D

Ainismaira said...

@Amirrah Zawani betul2.. habis cite..hee

Ainismaira said...

@Pencari Qurratuaini bgus la kalo tak.. tp serius laki pn ada yg mcm tu..

zacky ~786~ said...

haha..~betol x3..!!! campak jerr .. jgn segan silu.. :P

diriku said...

Aini..ada award utk aini..nt dtg amik tau =]

Pensel Kontot said...

ha'ah betul tu cmpak je org yg nak marah tuh terus

IN Bulan said...

comelnya kalau perempuan menangis sambil main puzzle dgn henpon yang dia campak :) teringin nak tengok~

Ainismaira said...

@zacky ~786~ hehe.. :p

Ainismaira said...

@diriku ok, thanks :)

Ainismaira said...

@Pensel Kontot hee..lepas geram..

Ainismaira said...

@IN Bulan haha.. xtau la sape lg yg wat camtu.. :p

cik ciput said...

campak semua barang!lagi2 bila marah..hehe

JelinaJoli said...

uhuk! gua campak e66 dengan selamba lalu bekecai. T_T

Related Posts with Thumbnails