" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Pelik Sangat Ke Nama Blog Aku Ni?

Jom join lagi segmen Encik Ben Ashaari :)

1. First sekali letak header Encik Ben dan linkkan ke entry beliau.. (ok)

BEN ASHAARI

2. Tajuk Entry : Pelik Sangat Ke Nama Blog Aku Nih? (xok, tertinggal huruf 'H' haha)

3 .Dari mana dapat nama blog ni?

Specialnya, sebab nama blog saya Ainismaira adalah gabungan nama saya + nama ayah saya + nama mak saya.. [Aini + Ismail + Rakiah = Ainismaira] (ok)

4. Maksud di sebalik nama blog? Sama dengan no 3 ^_^ (ok)

5. Orang kuat blog saya ni? Saya dan adik beradik.. Hehe.. Nak buat blog mesti nak tanya pendapat orang jugak :) (ok)

6. Angan-angan terhadap blog ni? Nak capai pageview 20000 dan kalau boleh nak mencari kawan-kawan 1000 orang sebelum 2011 ^_^ (ok)

7. Kalau nak tukar nama blog? Tak nak tukar la.. Dah suka sangat dengan nama ni.. :) (ok)

8. Kalau berkemampuan? Mesti la nak masuk paper, tv.. ahha.. Tak nak la.. Less is MORE.. (ok)

9. Blog wajib singgah? Semua saya singgah, tapi yang wajib pergi blog sahabat blog saya yang pertama

10. Saya suka blog saya kerana, blog ni dah menemukan saya dengan ramai kawan-kawan baru yang baik hati :) (ok)



17 Kuntum Bunga:

nazirulhazwan~ said...

den tergolong kan dlm ketegori baik hati tu??:P

Ainismaira said...

masuk kot.. haha.. nak jugak :p

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

Menarik n tertarik~~ekekee

Amirrah Zawani said...

ohhh.. baru tau..
igt nama kamu ainis..
rupanya aini je ainis tu sekali nama ayah.. hehe!! :)

cik ciput said...

waa...hihi..terharu la ainie..isk3x..maceh2.. =p

sy baru sampai kg..ahh seronok2..hehe..

Ainismaira said...

@L@g3nd@ buD@k N@k@L haha..xleh nampak nick nakal..mesti nak gelak even xlawak :p

eiela said...

best jugak nih,,hehe mau join lah

Nomborku 369, Kumpulan 10 Blog Baru Pilihan

Cik Su said...

gabungan nama family tue.. bagus2.. salam perkenalan

Syafiq Rosli said...

all da best..

Ainismaira said...

@Amirrah Zawani hik2.. aini saje :D

Ainismaira said...

@cik ciput hee..same2 :)

Ainismaira said...

@eiela sile2 join :)

Ainismaira said...

@Cik Su yup..hee.. slm pkenalan :)

Ainismaira said...

@Syafiq Rosli tennkiu :)

misz nana said...

comel nya gabungan nama tuh :)

NURUL HIDAYAH said...

nice blog sis !! i like...

manyhar89.blogspot.com

rabiatul said...

Gabungan nama yg sgt menarik dan best !! :)

Related Posts with Thumbnails