" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Pelupa Tahap Kritikal

Assalamualaikum..

Sebelum 26 Disember ni, saya kena settle kan semua hutang-hutang saya dengan kawan-kawan blogger.. Ada yang saya ingat, ada yang tak ingat. (Pelupa) .. Maaf sangat-sangat ye.. Sebelum ni memang bz edit blog adik-adik dan kakak-kakak saya.. Meh tengok, nak tunjuk hasil kerja yang biasa-biasa je.. Semuanya ada 4 .. Dan ada la blog kawan2 yang saya sempat buatkan.. Tapi tak leh la bagitau sini.. ehhe..

Blog Kakak saya yang paling cerewet.. T_T Sampai sekarang belum siap sepenuhnya.. Hehe..

3 Blog kat bawah ni pecah rekod, buat dalam masa sehari.. Sebab owner tak cerewet..Haha..

Blog Kakak Peminat Green Apple

Blog Adik Peminat Ungu..

Blog Adik Peminat Hello Kitty

Lepas ni dah tak boleh tidur lewat dah.. Hari-hari menghadap laptop je, muka pun naik lebam.. Nak blogwalking pun tak larat, apetah lagi nak bloglarian.. ( Visit saya kat rumah no 26 ye .. hee ) Preparation 0.01% pun tak buat lagi.. So dalam minggu ni dan minggu depan saya memang bz tahap maximum.. Pape pun saya akan try la curi masa nak online.. 

Sorry pada kawan-kawan yang tag + bagi award kat saya.. Saya pergi tengok, tapi saya lupa nak copy+ambil award tu.. Sekarang saya dah lupa sape yang bagi.. Sorry sangat2.. Nanti saya cari balik.. Terima kasih ye..

Pada yang request tutorial.. Buat masa ni saya stop dulu buat tutorial.. Nanti bila semua kerja-kerja saya dah settle saya akan usahakan.. Saya pun masih di peringkat pembelajaran.. So tak banyak benda yang saya tau.. Saya dalam proses buat satu blog tutorial.. Saya terpaksa disable right click kat blog ni, untuk keselamatan.. Sebab saya dah tau macam mana cara nak copy blog orang, memang sangat senang.. Maaf kalau menyusahkan korang ye.. Saya akan pindahkan semua tutorial kat sini kat blog saya lagi satu nanti..

Terima kasih Mirra sebab ajar saya ^_^



14 Kuntum Bunga:

Jejaka Terhangat said...

fuhh..sume beradik pon ada blog ke..dasat sungguh..=p

fiq said...

tu la pasal. rajin sungguh depa wat blog. iskh2.. semoga berjaya la noh. heee..

Ainismaira said...

@Jejaka Terhangat haha.. biase la.. sng nak buat gathering :D

Amirrah Zawani said...

blog adik beradik pun cun2..
kreatif betull.. :)

eyh, no bigge..
tp saya rasa kalo disable right click pun org still boleh copy.. tekan ctrl + C..

cik ciput said...

waa Ainie bole buat bisnes ni..hehe..bisnes guna creativity.. =)

Syed Hilmi Syed Yahya said...

good2...adik bradik blogger,,,,hehe

rms said...

wah. family riang ria nie. mesti wat time table kan nak buka blog masing-masing. :) hikhik

Nur Azila Ismail said...

haha . yeahhh :D

twinkle twinkle said...

waah rajinnya akk edit kan blog mereke ;)

amimarz said...

creative & rajin..hehehe

lepas ni leh samb blogwalking ya...

rieyzajunkisshi said...

eee....me is not cerewet k...me are searching 4 perfection :p me nk buat sendri, ckp malas + lack of creativity + xde masa nk godek2 html~ bek me kodek2 keje coding me yg tak settle2 neh :p that's y la jarang sekali update entry (always lack of ideas when it comes to writing...) n visit others blog (mianhae)...petah lg nk bc entry2 yg dipostkan (T_T)

dayah SnoW Heuka said...

wahhh... na tnye lor.. cursor tuh acane wat eh.. ngnn mcm mane na dapatkan backgroun y cantik2 cam awk niyh :)

AiN5zOL said...

u have such a nice blog...!!:))

Eazy Izzuddin said...

pasni jgn terlupa ea
xD

Related Posts with Thumbnails