" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Sharing Is Caring

Assalamualaikum..


Entry kali ni saya nak share something.. Ada beberapa orang rakan blogger pernah tanya, kat mana saya jumpa gambar yang cantik-cantik untuk blog saya ni.. Jawapan saya, semuanya bermula dari Google dan dari kawan-kawan blog juga :) 

So kat sini saya nak share la antara website yang menjadi sumber pencarian dan rujukan saya.. Hee.. Akan diupdate dari semasa ke semasa.. (Sebab lupa)

Icon + Emoticon + Animated Gif

Wallpaper + Background + Layout + Template

Widget + Mp3 Player

Others
The Pigtails

Keyword Google
Cute
Kawaii

Kalau korang ada website yang menarik untuk dikunjungi share la kat sini ye :) TQ..


12 Kuntum Bunga:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah.. fanatik ekk dengan gambar glitter2 & bling2

honeybeeanjell said...

woaaahhh. thanks for sharing! saya memang suka benda cute2 ni! :D

xoxo

Ainismaira said...

@THE LEKAT LEKIT STORY yang simple2 je suke.. suke kalau yang bgerak2.. kalo byk bling2 sgt xbape ske :)

Pensel Kontot said...

wah tq for sharing...kartun kat belog awk memang cute..i like

Ainismaira said...

@honeybeeanjell hee.. ye..same2.. sy pn ske gak.. geram.. :D

Amirrah Zawani said...

ohhh kat situ rupanya...
patutlah icon2 kat blog kamu ni comel2.. nanti kalo free nak terjah lahh :)

Nur Azila Ismail said...

baeknye . . awww

Fatihah said...

ainis, thanks bangat seh!!!!
saya dah pandai sekarang...X)
Saya promote entry nih kat blog saya okeh...xD

http://mymedium-tiha.blogspot.com/2010/12/saya-dah-pandaihehe.html

Fatihah said...

haha..rilek sudah. Tak kisah la yang expert gelak atau ape, tapi yang baru cam saya sangat sangat apreciate entry awak ni. Bukan semua orang expert, ramai je blogger baru macam saya terkial-kial belajar lagi..hehe.

Fatihah said...

eh..orang bidor gak??kamu dok kat mana??saya kat tsb.

twinkle twinkle said...

waahh baiknya kak ainis ni ;D

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

nakal pun suka cute2 ni~~~

hakhakhak

Related Posts with Thumbnails