" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Your Url Story Contest Officially By DEVILVIERNES

Pin Pin Pon Pon ||
Sesi menyibukkan diri lagi! Nak join contest! Anjuran Devilviernes

Klik untuk info lanjut :)

Contest ni kena cerita pasal URL Blog :) Ok, nama blog saya Ainismaira.. dan URL saya http://ainismaira87.blogspot.com

Saya cukup suka bila nak bercerita tentang makna Ainismaira tu sendiri.. sebab pada saya saya dah cipta satu nama yang ramai orang kata sedap.. ( bangga, tapi hidung tak kembang, biasa-biasa je.. hehe )

Saya pernah cerita dulu masa join Segmen Ben Ashaari.. Ainismaira ni datang dari gabungan nama saya + nama ayah saya + nama mak saya.. Formulanya macam tu, dan jawapannya macam ni.. ^_^

Aini + Ismail + Rakiah = Ainismaira

87 pula wujud sebab saya lahir tahun 87.. Umur? Saya tak pernah berahsia.. ( Macam iklan Safi Rania lak.. :p )

Sesetengah orang suka gabung nama dengan kekasih, tapi saya lebih suka macam ni.. Hehe..
Nanti boleh letak nama anak sendiri = Ainismaira.. Wah, berangan!

BONUS
Dah try cari kat internet, maksud Ainismaira..

Tak de maksud.. Maknanya unik.. Cuma kalau yang hampir sama, 
Humaira (Berpipi merah) dan Umairah (Nama wanita dahulu)

Maksud nama sebenar saya ialah = Cahaya Mataku


Itulah asal usul Ainismaira.. Dah terlajak plak dirungkaikan.. Sekarang saya nak tag kawan-kawan saya..

Lain2 kawan yang nak join dialu2kan sangat :)

Pemenang bagi contest ni ada 2 kategori.. Iaitu lelaki dan perempuan.. :)




9 Kuntum Bunga:

mera zati M.z said...

hehe, entry yg menarik setakat ini..
btw tq join..
:)
pape tggu update from me k?
tq again.. :)

Shag said...

Wahh~ Cantik dan kreatif Ainismaira pilih gabungan nama tu!

Good Luck,dear! :D

Amirrah Zawani said...

best pulak contest ni..
nti sy join.. byk contest yg sy plan nak join, tp xda masa nak buat entry.. =_=

gud luck yeaa :)

Jejaka Terhangat said...

owh..gitu ke asalnye name blog ni. baru tau. hehe..semoga berjaya yek..=)

twinkle twinkle said...

wahhh,,,sgt unik nama blogger akk ;D

azureEn said...

kreatif..! pndai u gabung2 kan dpt name best cmtu. goodluck okay..? ^^

KizZ said...

Gud luk yah dari kiz garden..

Jom sini,
Bukan warewolf versi twilight?

Pencari Qurratuaini said...

salam

baru dpt online.ni pun kt CC..hehe..klu brodbd sampi hr ni mlm krg sya join contes ni..

tq sudi tag

mera zati M.z said...

salam !
awk menang contest sy..

http://devilviernes.blogspot.com/2011/01/entry-333-and-here-are-winners.html

sila emel kan butiran
(dlm masa 24jam)

nama,
alamat,
no.tel

ke
qaish_laila@yahoo.com

tahniah :)

Related Posts with Thumbnails