" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Saya SIMPATI pada DIA..

Pin Pin Pon Pon ||
Kesian sgt kat bekas majikan saye dlu..
Status die kat fb hari ni, die cite penah kene maki hamun..
N ada yg kata dlm fb nye ada spy.. Hmm..
Tp bkn pasal tu yg sy nak cite..
Sy harap sangat satu hari dia dpt tau sape yg myebabkan ramai yg xpuas hati dgn dia..
Sampai ada yg sggup maki hamun dia..
Dia mmg sgt baik..
Tp malang bg dia bila ada yg nak jatuhkan dia..
Bercerita yg buruk ttg dia..
Yg paling ketara, talam 2 muka..
Bmuka2..
Sy tau dia tau sape yg paling byk dtgkan mslh kat dia..
Sape lagi kalau bkn "Mak Cik" tu..
Hmm..
Mmg sedih bila kenangkan smua tu..
Yg aku tau, aku pn pasti penah jadi mgsa kutukan dia..
Sedangkan bos sndiri dia brani buruk2 kan..
Ni plak aku pkerja bawahan dia..
Kalau nak cerita yg buruk ttg dia, mmg xkan habis..
Just harap, Allah buka mata bekas majikan saya..
Org yg ske menabur fitnah ni lebih besar dosanya daripada mbunuh..
Semoga "Mak Cik" tu insaf..
Segala kesenangan yg dia dpt tu semuanya dari Allah..
Tp pertolongan dan kebaikan yg dia dpt dari bekas majikan sy dibalas dgn kata2 belakang..
Sy yakin satu hari, Allah akan balas smua perbuatan dia..

Breakfast Band - Bagai Puteri

Pin Pin Pon Pon ||
Sekarang mmg jarang sgt dgr radio.. So, xberapa tau ape lagu2 baru.. Sy pn xsure lagu ni lagu baru/lama.. Dengar sikit mase tgk iklan cite Tudung Ekspress kat Astro Prima.. So terus cari.. Best jugak lagunye.. Jom layan.. =)


[Lirik lagu Breakfast Band - Bagai Puteri]

Jika aku jadi bintang
Kan ku berikanmu
Cahaya sinar cinta
Yang terapung bagaikan puteri
Yang cantik sekali
Indah senyummu penawar hati

(**)
Kau gadisku mimpi
Dalam tidurku
Tak puas malamku bersamamu.. oh
Ku berlari jauh mengejar cintamu
Agar kau kan menjadi milikku

(*)
Hati, hatiku runsing
Bila kau tiada takkan sempurna rasa
Jiwaku oh
Aku perlu kamu
Aku cinta kamu
Aku sayang kamu ..

oooh yeahh..

(Ulang *)
(Ulang **)

Credit to this blog :

Related Posts with Thumbnails