" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Kadang-kadang lebih baik diam...






























livelovelaugh

Ramainya lelaki...

Pin Pin Pon Pon ||
Assalamualaikum kawan2.. Halu.. Hari ni sangat memenatkan.. Letih sangat.. Sekarang saya ada kat Shah Alam.. Setelah seharian berjalan dan bergelumang dengan manusia yang sangat ramai.. Ok2.. Siapa kata lelaki kat Malaysia dah pupus ek?

Nak dijadikan cerita.. Petang tadi, naik bas dari kampung halaman.. Turun la kat Bukit Jalil.. Macam mana la saya lupa hari ni Final Kelantan vs Negeri Sembilan tuu.. Kalau ingat mesti semalam lagi saya dah datang sini.. tak de lah bersesak2 macam tadi.. Lautan manusia.. majoriti memang lelaki..

Dalam hati saya.. Eh, ramai la pulak lelaki2 kat Malaysia ni kan? Belum la sampai tahap pupus lagi.. Memang tension sangat.. Nampak merahhhh je kat mana2.. Yang jenis mengacau memang menyampah sangat2.. Dah la orang tengah penat.. Bila tak dilayan, siap kutuk pulak.. Mende tah deme tu..

Rasanya memang waktu macam tu la kot ramai lelaki yang keluar dari sarang mereka, selain masa Solat Jumaat.. Tapi ada jugak satu tempat yang memang ramai lelaki.. 'Pusat Snooker' .. Betul tak? Tapi sekarang perempuan pun pegi jugak..

Penat-penat pun kena update jugak blog ni, sebab tak nak berhutang 'bunga' dengan korang.. Hehe.. Ok la.. Hari ni 30 Oct, n bunga hari ni ialah YAMATORIKABUTO.. 


Bahasa Jepun tu.. Bahasa Melayu atau Englishnya tak la plak ditulis kat situ..

*Esok interview.. Takooottnyee !

livelovelaugh

Related Posts with Thumbnails