" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Kenapa Awak Comel Sangat?

Pin Pin Pon Pon ||
Luahan Isi Hati..



Awak.. kenapa awak comel sangat? Saya geram tengok awak.. saya rasa nak penyek2 kan badan awak.. nak sepak awak laju-laju.. saya rindu nak belai-belai telinga awak yang panjang.. saya nak sangat tarik ekor awak yang kontot tu.. Betul-betul rindu waktu kita bermain bersama..

Lepas awak pergi, saya cuba cari pengganti.. walaupun rupa semuanya sama namun warna awak dan mereka berbeza.. Mak saya marah bila saya cakap nak cari pengganti awak.. Mak saya cakap nanti awak kencing banyak.. Awak kuat makan.. Tapi saya memang nak kan awak.. Saya sayang awak..

Saya akan pastikan satu hari nanti, saya akan dapatkan pengganti awak.. Oh.. Rabbit.. Kamu sangat comel!!

eh..korang ni bukan rabbit saya tau.. tapi nak beli yg mcm ni nanti.. hehe.. 
Pic dari Rabbit Lovers

Rabbits yang saya pernah bela semuanya mati.. Sedih sangat.. Ada yang kena gigit semut api.. ada yang kena gigit kucing.. Waa.. Nak rabbit!!

Related Posts with Thumbnails