" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Marah-marah... Campak-campak!

Aiya.. paling tak suka kalau bergaduh ni.. Nanti mesti jadi marah-marah.. Pastu jadi sedih-sedih.. Dah sedih-sedih, nangis-nangis.. Pastu campak-campak.. Penat campak-campak, tidur.. Hee.. Situasi bila bergaduh dengan kekasih..

Why There's No Pets Allowed
Aiyo, kucing pun kena baling.. Kejam..

Tu sikap sesetengah orang, yang bila dia marah (biasanya lepas gaduh dengan bf) mesti dia main campak-campak barang.. Kadang-kadang sampai nak gugur jantung sebab terkejut.. Apa je yang ada kat tangan tu dicampak.. Tak kira la handphone ke ape.. Uii..tak sayang handphone ke? (Pernah buat jugak dulu2, zaman tengin2..haha) 


Handphone canggih2 dicampaknya sampai berkecai.. (saye campak handphone cikai2 je dulu..hehe) Bila dah sejuk sikit baru nak menangis main puzzle dengan handphone tu.. Hehe.. Perempuan, lelaki.. Dua2 pun ada yang mempunyai sikap macam ni.. Tambah-tambah kalau dia jenis panas baran, atau ada penyakit migrain..

Nasihat saya, nanti kalau korang gaduh..dengan sape2 je.. kekasih ke, kawan ke.. jangan la main campak-campak barang ni.. campak je terus orang yang korang marah tu.. Haha.. Settle..

Campak jgn tak campak!


Related Posts with Thumbnails