" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Terima Kasih Ya Allah

Pin Pin Pon Pon ||


Syukur.. Syukur Alhamdulillah.. Allah kabulkan doa saya.. Terima kasih Allah.. Akhirnya Allah beri saya peluang untuk melanjutkan pelajaran.. Walaupun mungkin terlambat, tak seperti rakan-rakan lain yang dah menggenggam Ijazah.. Sesungguhnya, apa yang saya terima hari ni berita paling menggembirakan..

Air mata saya mengalir saat dipeluk Ma tadi..Saat Abah ucapkan tahniah... Berbeza sekali dengan waktu saya diterima ke UiTM dulu.. Waktu ni rasanya seperti sangat membahagiakan.. Ye, dulu saya pernah kecewakan Ma & Abah serta keluarga.. Pembelajaran separuh jalan.. Tapi kali ni saya janji, akan belajar bersungguh-sungguh..

Ma, memang mengimpikan anak-anaknya menjadi Guru.. Sebab tu cita-cita Ma.. Diterima masuk ke UPSI?! Rasa macam mimpi je!! Tapi tu lah berita yang saya terima hari ni.. Syukur tak terhingga sampaikan menulis entry ni pun saya menangis T_T

Yang pasti, lepas ni bukan saja gambar tong sampah yang saya boleh tangkap.. Bahkan semua yang ada kat UPSI akan saya jelajah.. Hehe.. Terima kasih pada kawan-kawan blogger yang selalu mengikuti perkembangan saya, yang beri semangat.. Mungkin lepas ni saya tak dapat online sangat.. T_T Maaf salah silap andai ada terkurang ye :) Doakan saya berjaya dalam pengajian saya nanti ^_^

"Thank You Allah"

Wahai tong sampah.. kita akan berjumpa lagi nanti.. tunggu kedatanganku.. Haha!
(buang semua kenangan pahit dalam tong sampah!)



Related Posts with Thumbnails