" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Menuntut Ilmu Selagi Ada Peluang

Penat2.. baru balik dari kuliah.. sekarang ni dah minggu yang ke 11, jadi ada lagi 3 minggu sebelum final exam yang pertama di sini.. rasa resah.. gelisah.. ( tapi masih sempat online ni.. hehe ) Sebelum ni saya cuma belajar photo editing guna photoscape n gimp je.. berita baiknyee... hujung minggu ni saya join bengkel Adobe Photoshop dan Adobe Flash.. Hoyehh.. akhirnya dapat jugak belajar benda tu.. lepas ni.. blog saya takkan jadi Blog Syok Sendiri Yang Biase2 Je dah.. hehe.. (berangan)

Sebelum ni ramai juga yang minta saya ajar macam mana nak buat header guna photoshop.. tapi malangnya saya tak pandai.. lepas ni insyaAllah, andai ilmu yang ada mencukupi, boleh la saya buat siri tutorial yang baru ^_^ Nak mintak orang ajar, memang segan sangat.. lepas tu, saya rasa kalau kita berjaya explore sendiri, benda tu memang bagi kepuasan yang maksima kepada kita.. tak caye try la..Macam bila kita buat soalan Matematik, seronokkan bila dapat jawapan yang betul? Hee..

Tapi berkaitan dengan Photoshop n Flash ni memang tak dapat la saya nak explore sendiri.. kalau boleh saya tak nak pengetahuan yang biasa2.. tapi nak pengetahuan yang luar biasa.. Haha..Saya join bengkel ni pun memang sebab teringat pasal korang2 yang bertanya jugak.. tapi tak tau la korang ingat saya lagi atau tak.. sebab dah lama tak update kan... Pape pun, saya tau, masih ada yang sudi view page saya ni.. Thanks a lot ..



0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails