" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Gambar Kiut Miutttt :p

Pin Pin Pon Pon ||
He.. hai.. kome3.. seronoknya bercuti, sebab tu boleh kembali aktif blog ni.. tapi susah oo nak cari balik pembaca blog ni.. kadang2 tengok jugak kat stats.. yang dtg blog sy selama ni pun sebab dorang view tutorial yang saya buat.. nasib la ada gak wat tutorial tu..kalau xde, alamat 0 pageview la.. hehe..


So, nak cerita apa hari ni? Tak tau? Saya pun tak tau.. Kekok rasanya nak menulis.. kih2.. selama ni saya ada juga online, tapi tak de mase nak g blogwalking, nak follow balik pun lambat.. Sori ye kome3.. 

Oklah, sepanjang ketiadaan saya, masih ada yang bertanya, macam mana nak buat header cantik2.. macam saya penah jawab dulu la.. header cantik2 ni susahh oo mau ajar.. sebab kena ikut kreativiti masing2.. kalo kreatif cantik la header tu.. kalau tak biase2 je.. biase2 je la header tu.. cam header saya.. biase2 je tu.. tengok orang lain punye lg gempak2 ooo...

Tak kurang juga yg tanya, mana nak cari gambar kiut2.. Hehe.. yang tu saya boleh la ajar.. Sebenarnya saya tak cari, gambar tu yang cari saya sendiri.. hehe.. semua gambar yang korang kata kiut tu saya ambil dari simpanan wallpaper saya.. desktop pnya wallpaper la.. saya download kat Wallcoo.net..kat situ banyak wallpaper.. bile dah download tu, korang kerat la gambo katun2 tu.. hehe.. camtu je..senang kan.. kalau nak cari yg dah siap kerat lak, korang kena la tau apa nama kartun tu.. then type je kat Google..

Contoh la.. Kartun kat bawah ni.. Saya terjumpa satu je.. Then tengok macam comel la kucing ni.. Jadi dengan kuasa Google, saya try explore sampai dapat nama kucing ni..  Sebab biasanya tiap-tiap karakter kartun ni ada namanya walaupun bukan yang ditayangkan di TV..


Rupanya, nama kucing ni Chococat.. Jadi saya pun search kat Google.. 
Type C H O C O C A T lepas tu keluar la banyakkkkkkkkkk sangat gambar Chococat ni.. 


Hehe.. Senang kan? Apa yang penting.. Usaha.. ^_^ Sharing is Caring :)



3 Kuntum Bunga:

Azree said...

Alahai..comei2x..:)

cik ciput said...

OOoo kat situ rupanya dia donlod katuncomey2..eheh..

**thanks ainie =)

sarah mohamad said...

patutnya black cat lah. bukan chococat. hiks apa2 lah yg penting memang kiut miut puuuun :)

Related Posts with Thumbnails