" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Ada Tak Yang Makan Macam Saya?

Just nak tau, kadang-kadang cara kita makan ni ada sama dengan orang.. Walaupun orang kata rambut sama hitam, hati lain-lain tapi kadang-kadang ada hati yang sama.. Hehe..


1. Kuih Lapis

Bila makan kuih lapis saya akan makan selapis demi selapis. (Lamanya xmakan kuih ni) Kalau makan kek lapis Sarawak pun lebih kurang macam tu gak gayanya...


2. Kuih Karipap

 
 Bila makan kuih karipap, kadang-kadang saya makan bahagian tepi dulu baru makan yang tengah, pernah dulu makan kulitnya saja, intinya makan last sekali :p


3. Roti Krim

Kes tak jumpa cari gambar, tapi jenis macam roti High 5 ni la, yang belah kat tengah tu, saya akan bukak roti tu belah dua, dan makan sebelah-sebelah.. sebab krim ciput beno.. sapu bagi krim tu rata baru makan.. Kalau yang macam roti Gardenia tu pulak, saya makan yang hujung-hujung dulu tempat takde inti krim dan bahagian yang ada krim tu saya makan last sekali.. Huhu.. kedekut krim la.. makin lama makin sikit krimnya.. tapi harga makin mahal.. Cekik darah..


4.Kerang