" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Jumpa Ben Ashaari Tapi Malu Nak Tegur


Al-Kisahnya... Semalam g jalan-jalan kat *** penat berjalan singgah la kejap kat *** memang kaki penat sangat.. tangan penat.. jari penat.. pendek kata semuanya penat la.. Saya pun cari la tempat nak duduk.. Cari punya cari nampak la dari jauh ada tempat duduk kat *** Tapi ada lelaki la pulak duduk kat situ.. Memang tak la saya nak duduk kat situ.. Tapi memang tak de tempat lain dah, situ je kosong.. Saya pun perlahan-lahan jalan... Makin lama makin dekat.. Makin dekat makin laju saya jalan.. Takut ada orang dok kat situ.. Ushaaa dari jauh, dekat.. Terbeliak kot mata bila nampak lelaki tu.. Cepat-cepat saya lari dan duduk kat sebelah dia.. Wakakak.. sangat tak malu.. Mesti dalam hati dia cakap "Gila apa minah ni" HEhehe... Tak kisah la.. janji dapat duduk sebelah BEN ASHAARI tu.. Blogger pujaan ramai tuu... Selama ni memang suka skodeng je blog beliau..

Hehe... saya duduk sopan je sebelah beliau.. Malu beb.. yelah.. duduk sebelah orang yang kita kenal.. tapi dia tak kenal kita.. Rasa berbunga-bunga kot hati ni...Berkira-kira nak tegur beliau ke tak.. Merah padam muka ni.. Aduh.. nak tegur, takut nanti kot isteri beliau nampak lak.. Jadi saya cuma duduk je kat situ... Diam-diam ambik bau beliau je.. Tapi tak bau pape pun.. Tak boleh jadi.. saya tak boleh malu.. Peluang hanya datang sekali.. Jadi saya beranikan diri curi2 ambil gambar.. wakakakak... gile.. memang gile laa... ape benda saya buat pun saya tak tau.. tapi nampak la muka beliau... korang tengok la gambar yang bakal membuat semua orang benci pada saya.. hua2.. 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Inilah buktinya.. Saya memang gilaaaa!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Gila berangan! Wahahaha.. gile la dapat dok sebelah En.Ben..  Tolong jangan benci saya.. semua ni kebetulan saje.. Hahahhaahahaha...






2 Kuntum Bunga:

♥misz nana♥ said...

hehe.. kalau nana pun malu nak tegur
:p

Ainismaira said...

@♥misz nana♥ haha.. nak wat entry macam ni pun dah malu tau nana.. :D

Related Posts with Thumbnails