" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Menulis Entry Ikut Mood

SEDIH

Sedihnya, hari ni aku ternampak si dia dating dengan orang lain.. Sampai hati dia buat macam ni.. Sedih sangat sampaikan tulis entry ni pun aku menangis.. :)

HAPPY

Yahoo! Bestnya.. Exam dah habis! Lepas ni boleh enjoy! G Shopping! Tgk wayang! Makan puas2! Hoyeh2! 

MARAH 


Aku bengang betul dengan mamat tu! Dah la muka macam ********** macam bagus je! Dia ingat aku nak sangat ke kat dia! ****! ******! Menyampah!

GILA-GILA

Aku ade teka teki.. Binatang apa kepala beso badan kecik... Haa.. Jawab2! 

KELIRU

Dua2 aku sayang.. tapi tak tau nak pilih mana satu.. Tolong aku.. 

KECEWA

Frustnya.. aku target boleh la dapat Anugerah Dekan sem ni.. tapi tak dapat.. lagi sikit je.. Kecewa betul la..

0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails