" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Segmen Promote Blog Gaya Bebas

Pin Pin Pon Pon ||


Wehh.. macam le blogger popular nak buat segmen.. Haha.. Ni segmen untuk saya je.. Maksudnya saya nak promote blog yang saya suka.. Bukannya review blog.. Sape la yang nak blognya direview oleh saya kan2.. (Ohh gile sedih statement) Ok abaikan statement tu..

Blog ni kepunyaan seorang lelaki.. Rasanya laaa.. Tengok pada nama.. Sebab beliau letak gambar mase baby je.. kalau baby ni susah nak detect perempuan ke laki.. lainla kalau die pakai skirt..hehe.. Ok, confirm beliau lelaki, sebab baca daripada entry.. (Ni menulis sambil skodeng blog dia) Hahahaha!

Apa yang best pasal blog dia? Sebenarnya saya terjumpa link blog beliau ni kat blog ContengConteng.. Ye, hobby saya memang skodeng blog conteng2 tu.. sebab saya suka blog macam tu.. Yang lukis2 ni.. macam blog ShadaWentz juga :) Dorang tu memang super duper berbakat melukis.. Jeles sangat.. (Kalau korang pun ada terjumpa blog jenis lukis2 macam tu, bagila link dorang kat saya ek..TQ)

Ok, berbalik kepada blog yang saya nak promote ni.. Tengok pada template dia.. Gile hensemmm!! Apesal ha, saya tak pandai wat macam tu.. Erhhh.. Kebetulan dia join Segmen yang En.Conteng2 anjurkan.. Budak ni pandai melukis jugak ... Gile cantik lukisan die (Semua gile je..Kejap beliau kejap die.. Saye yang gile ni.. Hihi)

Entry die tu la yang buat saye jatuh cinta.. Entry pasal kasut.. Dengan gaya penyampaian yang sangat menarik.. Sebab dia lukis2 gambar la ape lagi kan.. (KLIK UNTUK BACA ENTRY BELIAU) Cerita beliau tu sama macam saya la.. Time nak pergi sekolah, nak pakai kasut sekolah.. Dah pakai stokin, pastu masukkan kaki dalam kasut.. Terase sejuk2 nyaman gitu.. Keluarkan balik kaki.. Ketuk-ketuk kasut terkeluarla seekor katak gemukkkkkk ! Oh! Tidak.. FAT FROG ape awak buat dalam kasut saya! Huhu.. kalau saya gila saya dah cium katak tu, mana tau jadi Putera Raja.. Haha.. Tapi nasib baik saya tak gila.. Saya cuma pandang je katak tu dengan pandangan yang sangat sinis... "Bongek punye katak, ko xtau ke aku geli ngan ko, baik punye port ko landing, tak busuk ke kasut skolah aku tu" Haha..

Alamak.. ni entry mempromote blog ke, entry cerita pengalaman sendiri ni.. Hehe.. Okay lah,,, korang mesti rasa buang mase kan bace entry ni.. Ape kata, meh ramai2 kite p support blogger ni.. Naikkan traffic die.. Tambah follower die, semoga dia semakin dikenali dan berjaya dengan cemerlangnya dalam dunia blogger.. Jom serbuuuuuuu >>>> BLOG EWAN


0 Kuntum Bunga:

Related Posts with Thumbnails