" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Memang Sedih Bila Hilang Kawan..

Pin Pin Pon Pon ||
......tambah-tambah bila kita tak tahu apa salah kita pada dia...... 
Bila sering berjumpa, tapi tidak serapat dulu...... 
Bila terserempak, seperti tak kenal antara satu sama lain.... 
Salam dihulur dibiar sepi tidak bersahut.... 
Bertanya khabar seolah dengan bayang-bayang.... 
Kenapa? Andai ada masalah.. kongsilah seperti dahulu.. 
semua rahsia dalam poket masing-masing.. 
Tapi kini, tidak lagi... 


Melihat dia ketawa, aku hanya mampu tersenyum, 
namun di dalam hati menangis.. 
Sungguh, aku ingin ketawa bersamamu Sahabatku...
Melihat kau mesra bersama teman lain,
aku tertanya, mengapa mereka bukan AKU?
Sungguh aku cemburu...
Aku ingin menjadi sahabatmu...
Seperti dulu...
Izinkan aku...

5 Kuntum Bunga:

cik ciput said...

Ainie, what happen?

*saya tau awak sedih..mungkin awak tak buat salah, cuma dia yang complicated minded sikit..huhu..kadang2 mmg ada perempuan mcm tu...kawan kejap je, pastu bila jumpa org lain yang dia rsa boleh geng, dia tingglkn kita...

**sabar!

Mr. Straw said...

sabar jer la..

Ainismaira said...

@cik ciput ntah la.. nasib agaknye.. blm ada yg sudi jadi shbt sejati sy.. :')

Mehmed - said...

kadang bukan salah sesiapa. sebab sahabat pun ada proses pasang surut. bertahan dan kaji punca.

buzzy said...

ade je yg nak berkawan dgn awk kan..be happy ok

Related Posts with Thumbnails