" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Nuffnang Masih Sayangkan Saya

Pin Pin Pon Pon ||
Keh2.. tajuk hampeh! Menyampah plak rasa.. Pape pun nak berterima kasih kepada Nuffnang sebab sudi memberikan saye selonggokk Buffered Earning! Even dah jarang update, jarang gile.. Terima kasih banyak2 pada yang masih sudi datang ke blog saya ni... Kawan2 pn banyak dah hilang sebenarnya... Tapi tak pe lah... Sekarang saya merasa balik macam mana duduk di bawah.. Heee.. (Padahal tak pernah dok atas pun..)




Entah la... hari ni tergerak hati nak bukak Akaun Nuffnang yang dah lama bersawang.. Earning masih di takuk tu je.. Tapi terkejut ar nampak selonggok buffered earning ni... Padahal sebelum ni dapat 1 je.. pastu terlepas 1.. xperasan lak bile dapat benda tu... Walau dah xaktif blogging, ade la jugak benda ni nak hinggap...  Saya tak tau pun apa isu2 hangat yang blogger sekarang tgh bincangkan... Pape pun, saye doa korang semua akan tetap menulis.. Hopefully satu hari saya boleh baca semuanya... 

Time orang lain dah sebok ngan ChurpChurp bla bla bla... Saye yang agak bz ni memang xdapat nak melayan benda2 tu... Kalau layan mesti lagi lumayan kan? Boleh la bagi korang2 sume duet raye.. Keh2..

Ok la.. Sekali lagi.. TErima kasih kepada semua yang masih sudi dtg sini.. xjemu2... "TERHARU NI"

Jangan lupe baca previous entry.. Saya betul2 nak bagi kad raya kat korang ni... Kalau nak, email saje ok... Take Care... ^^,

3 Kuntum Bunga:

Azree said...

Tidak semua impian sentiasa kita capai..

Hargai apa yang ada selagi terdaya.

;)

cik ciput said...

wah, best la ainie..dapat cash out bolehlah buat duit raya..hehe..

*em nak kad raya ada bunyi2 bleh? =p

twinkle twinkle said...

rezeki namanya>:)

Related Posts with Thumbnails