" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Suka Tengok Lelaki Yang Jarang Senyum

Pin Pin Pon Pon ||


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Update time bosan ni.. Terjumpa plak artikel menarik kat atas tu.. So, nak bersetuju la dengan artikel tu.. Memang saya tak berapa suka kat lelaki yang suka tersenyum ni.. Tak tau la kenapa.. Lagi suke yang mukenya jarang senyum, tapi bukan la muka perasan bagus tau... Contohnya? Jom layan gambar .. Hehe...







Watak bengis Jang Keun Suk dalam You're Beautiful


Kim Hyun Joong dalam BOF.. Mmg dia jarang senyum dalam cerita tu... dan saya memang tak suka kalau tengok dia asyik senyum je.. Sekali sekala dah ok.. Hehe..


Yong Hwa dlm Heartstrings.. Memang watak dia pendiam je dalam cerita ni.. Berlagak pun ada.. Tapi suke tengok muka dia yang serius.. 


Haishh! Asyik cite korea je.. Bosan2.. Jom tengok hero omputeh plak eh.. Hehe..


Hamek.. Tarabas! Cave of The Golden Rose (yeke tajuk? xingat dah.. cite lame) Lelaki kalau muka ganas ni nampak kuat sikit daripada yang muka jambu.. Hehe..


Neh Tom Cruise dalam cite pontianak mende tah, (malas nak kaji) yang die berlakon dengan Brad Pitt.. Dua2 jadi pontianak.. Hehe.. Best cite ni..

Last sekali ni, bukan artis.. Tapi saya minat dia.. Orang biase je..


Hua3.. bengis tak ni? 







T_T Bosannnnnnnn!



Lelaki yang jarang senyum ni la kalau sekali dia senyum boleh buat perempuan tak tidur malam.. Hehe..

Sekian...



15 Kuntum Bunga:

amiey lee said...

mcm nak klik like aja kt entry nih

Ainismaira said...

^_^

Zaf98 said...

eh, baru sy prasan yg lakilaki yg tak senyum tu nsem.. terutama kim hyun j0ong... <3<3<3 ;]

Ainismaira said...

haha.. betul3.. ;)

nub said...

nmpak macam mahal sket. hehek. tak senyum tapi muka tak ketat habes. ah payah nak describe.

hehek

Jejaka Terhangat said...

uiks..sampai tak tido malam. pikirkan ape tu? jgn pikir bukan2 dah la. kehkeh..

Ainismaira said...

@Jejaka Terhangat pk senyumannye saje :P

KiN said...

betul2 100%!!! sbb senyuman JGS yg jarang senyum dlm you beutifull tu la org cair.hehe...

bloghok said...

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ainismaira said...

@KiN yup.. sebab senyuman die yg jarang2 2 la Go Mi Nam jatuh cinte kan.. hehe..

Ainismaira said...

@nub xpe2.. nub.. saye paham mksud awk tu.. haha..

Ainismaira said...

@bloghok amboi, dah habis ganas la tu :p

cik ciput said...

haa...sape la gambo last tu eh..hehe

iwan biz said...

Eleh. Laki suke pompuan senyum. Kontra asenye. Haha

Kenari Putih said...

Kalau antara lelaki yang suka sangat senyum, ialah ustaz don , senyum memanjang2 kat tv alhijrah, 30 minit bersama ustaz don, hihi.. Kalo lelaki msia, tak berapa nak ingat yg ala2 serius tapi hensem,.. Samsul yusof, hahaha, tak boleh belah kan.. Ahahah

Related Posts with Thumbnails