" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



DEKAN ?

Pin Pin Pon Pon ||




Dekan? Dekan? Dekan? Nak ! Nak ! Nak ! Frust! Frust! Frust!





Sebenarnya tak dapat Anugerah Dekan pun.. Just Senarai Dekan.. Sumpah tak tau ape tu senarai dekan.. haha.. Semalam check result exam 1st sem.. result amat memuaskan.. mase study dulu tak pernah capai pun angka tu untuk pointer.. Syukur sangat-sangat.. walaupun ada subjek yang rasa macam boleh dapat tinggi lagi, tapi tak pe lah, redha je.. (Frust sebenarnya) Result keseluruhan seimbang daripada 6 subjek.. Yang tak sangka dapat A, dapat pula.. Yang nak dapat A tak dapat pula.. Haha.. Suka terbalik macam tu.. Sebenarnya target 2A je, tapi dapat lebih Alhamdulillah.. Yang target tu betul la A, Bahasa Inggeris dan Pengurusan Pusat Pendidikan Awal Kanak-kanak.. Terima kasih kepada pensyarah yang banyak membantu..

Result tu macam 2x ganda daripada usaha.. Padahal tak de la study pulun habis... Tu la pengajarannya, kalau study betul-betul kan mesti dah boleh dapat Anugerah Dekan.. hak2.. Sebenarnya kalau kat Universiti lain, result saya tu dah dikira dekan.. Tapi nak buat macam mana, awak belajar kat UPSI, nak dapat Anugerah Dekan kena 3.75 ke atas.. Huhu...

Rasanya ni la pengajaran yang saya dapat.. Study jangan main-main.. Sipi-sipi nak dekan sape tak frust (tak de la sipi sangat..haha) Ok la, peluang hanya datang sekali.. Apa-apa pun bersyukur sangat.. Tahniah pada kawan-kawan yang berjaya dapat result Cemerlang.. ^_^

Reminder : 
30/5/2011 - 6//6/2011 (Semester Registration)
5/6/2011 (Check-In Kolej)
6/6/2011 (Start Kuliah)



Related Posts with Thumbnails