" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



Suka Tengok Lelaki Yang Jarang Senyum

Pin Pin Pon Pon ||


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Update time bosan ni.. Terjumpa plak artikel menarik kat atas tu.. So, nak bersetuju la dengan artikel tu.. Memang saya tak berapa suka kat lelaki yang suka tersenyum ni.. Tak tau la kenapa.. Lagi suke yang mukenya jarang senyum, tapi bukan la muka perasan bagus tau... Contohnya? Jom layan gambar .. Hehe...







Watak bengis Jang Keun Suk dalam You're Beautiful


Kim Hyun Joong dalam BOF.. Mmg dia jarang senyum dalam cerita tu... dan saya memang tak suka kalau tengok dia asyik senyum je.. Sekali sekala dah ok.. Hehe..


Yong Hwa dlm Heartstrings.. Memang watak dia pendiam je dalam cerita ni.. Berlagak pun ada.. Tapi suke tengok muka dia yang serius.. 


Haishh! Asyik cite korea je.. Bosan2.. Jom tengok hero omputeh plak eh.. Hehe..


Hamek.. Tarabas! Cave of The Golden Rose (yeke tajuk? xingat dah.. cite lame) Lelaki kalau muka ganas ni nampak kuat sikit daripada yang muka jambu.. Hehe..


Neh Tom Cruise dalam cite pontianak mende tah, (malas nak kaji) yang die berlakon dengan Brad Pitt.. Dua2 jadi pontianak.. Hehe.. Best cite ni..

Last sekali ni, bukan artis.. Tapi saya minat dia.. Orang biase je..


Hua3.. bengis tak ni? 







T_T Bosannnnnnnn!



Lelaki yang jarang senyum ni la kalau sekali dia senyum boleh buat perempuan tak tidur malam.. Hehe..

Sekian...



Related Posts with Thumbnails