" Life is too short, grudges are waste of perfect happiness..Laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change..Love deeply and forgive quickly..Take chances, give everything and have no regrets..Life is too short to be unhappy..You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you got and always remember what you had..Always forgive but never forget learn from your mistakes..But never regret.. People change, and things go wrong..But always remember..LIFE GOES ON... "



herstory 1 : Bukan Cinta 'Fast Food'

Pin Pin Pon Pon ||
Entry merapu sebab dari semalam tak berjaya lelapkan mata... Cerita cinta kebanyakan pasangan bercinta.. Pasti 'FAST FOOD' Restaurant tempat standard bila makan.. Tapi cerita SI PIPI TEMBAM dan ORG LIDI ni berbeza... 

Watak-watak 
- SI PP TEMBAM (awek)
- ORG LIDI (pakwe)

Lokasi
Selatan Malaysia
.
.
.
.
.
.
.
.



Impian Si PIPI TEMBAM nak ada kenangan kat FAST FOOD, tapi jadi cinta 'Nasi Goreng Kampung' ... Menu pertama Si PP TEMBAM makan bersama ORG LIDI.. Tu la pertama kali mereka makan di luar bersama dan tiada kedua kalinya, sebab lepas tu Si PP TEMBAM makan apa yang ORG LIDI masak aje.. Sekarang, dah dua tahun lebih mereka tidak makan bersama, apatah lagi nak berjumpa.. Tabahnye Si PP TEMBAM!! :) 
.
.
.
.
.

9 Kuntum Bunga:

cik miera said...

cerita betul ke awk?? huhu..

Ainismaira said...

@cik miera Yup.. based on true story :) adaptasi longgar...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

memang tabah!

Azree said...

Menjadi kebiasaan tempat makan berdua biasanya nak yang menarik mahupun romantis. Tetapi mahal tempat-tempat sebegitu kalau setiap kali nak makan:)

Ainismaira said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr nak jugak setabah itu :)

Ainismaira said...

@Azree Betul.. mungkin si pp tembam tu dah sedar sekarang ni.. hehe

dye.yana said...

cerita betul?? sumpah tabah perempuan tu .

Ainismaira said...

cite betul.. tu la.. ramai je pepuan camtu kn.. :)

titirara said...

:') kagum

Related Posts with Thumbnails